خانوما شیرخشک نان خوبه یا ببلاک؟؟؟

۶ پاسخ

اگه یبوست نیاره نان خوبه

ببلاک عالیه

من نان کامفورت میدم خوبه

بیومیل 😂

مزه نان خوب نیست. ببلاک هم مزه هم وزن دهیش خوبه

هر دو خوبن البته نان چرب تر هس

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۸ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان ساحل و سهیل 🤍 مامان ساحل و سهیل 🤍 ۱۳ ماهگی
مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی