مامانا شیر خشک نان خوبه یا ببلاک؟

۶ پاسخ

ببلاک میدم به دخترم خوبه ولی نان ندادم اصلا

نان من ب بچم نان دادم ببلاک هم دادم نان بهتر بود بستگی داره چی ب بچت بیوفته

اگه شیر خودتم میدی ۱۰۰درصد ببلاک من به جفت بچه هام ببلاک دادم شیر خودمم میدم ولی اگه مزه مهمه برات نان یکم خوشمزه تره

ببلاک رو من بیمارستان گف بده به بچت و فوق العاده وزن دهی خوبی برای بچم داشت هضم راحت و سبکه

من ببلاک میدم راضی ام

ببلاک من هر دو رو امتحان کردم، از ببلاک راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان اَرسلان مامان اَرسلان ۸ ماهگی
مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی