خانوما شیرخشک نان خوبه یا آپتامیل؟؟

۷ پاسخ

از نظر من برای بچه های کولیکی حساسیت به شیر گاو اپتامیل پپتی خیلی خوبه 🤱🏻👨🏻‍🍼👶🏻

سلام خوب هستین مامان های گل من پسرم کولیک داره دو بار داخل مدفوع ش خون بود
بردم دکتر گفت حساسیت به لبنیات گاوی داره شیر خشک اپتامیل پپتی بده خودتم تا شش ماه لبنیات گاوی نباید مصرف کنی شیر خودم میدم آخر شب یک وعده شیر خشک اپتامیل پپتی میدم راحت بخوابه

من به پسرم نان ساخت به دخترم آپتامیل 🤷🏻‍♀️

من نان میدادم راضی بودم ازش ولی چند روز قطع کردم دوباره بهش دادم هی بالا میاورد رفتم دکتر اپتامیل نوشت گفت ببین اگه بالا نیاورد همینو بده اگه باز بالا اورد ببلاک اینا بده
گفت همشون یکیه فقط باید به بچت بسازه باید امتحان کنی ببینی

نان خیلی بهتره

هم‌خوشمزه تره چون بچه بزرگتر که میشه میتونه مزه هارو تشخیص بده نان خیلی خوشمزس
ولی آپتامیل مزه ی خوبی نداره

همینکه نان راحت تر گیر میاد و وزن دهیش بالاس چون چربه

میگن آپتامیل مزه اش به شیر مادر نزدیک تره. من چون شیر خودمم گاهی میدم بهش آپتامیل پرونوترا میدم
نان رو میگن شیرین تره. دختر من یک قوطی نان هم خورده و بهتر اونو میخورد و کمتر نفخ داشت ولی پیپیش سبز شده بود.
نان راحت تر از آپتامیل گیر میاد

آپتامیل بهتره

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۸ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی