شیرخشک آپتامیل خوبه یا گیگوز؟؟؟

۸ پاسخ

منم اپتامیل پرونوترا میدم عالیه وزن دهیش

آپتامیل بهش میدم عالی 🤌🤌

منم اپتامیل میدم

بیمارستان اپتامیل را به عنوان شیرخشک سبک معرفی کرد

هرو دوخوابه ب دخترم گیگوز میدادم سبک خوب بود.ب پسرم اپتامیل میدم این هم خوبه

آپتامیل میدم راضیم وزنش گیریشم عالی

صددرصد اپتامیل ولی یکم سنگینه من هر دورو میدم

من اپتامیل میدم خوبه وزن دهیش هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان ارسلان👶🏻🤍 مامان ارسلان👶🏻🤍 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۵ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۵ ماهگی