هر شیرخشکی که به بچه بسازه خوبه
من آپتامیل میدم خوبه راضیم
گیگوز وزن دهیش بهتره
من گیگوز میدادم وزندهیش عالی بود تپی یک ماه یکونیم اضافه کرد ولی متاسفانه ب پروتیین گاوی حساسیت نشون داد
گیگوز میدم خوبه
من همه رو امتحان کردم
فقط نان خوبه
من اپتامیل دادم دل درد میگرفت الان گیکوز میدم خوبه
من آپتامیل دادم خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.