گیگوز خوبه یا اپتامیل؟
فرزند پروری
شیر خشک

۷ پاسخ

هر شیرخشکی که به بچه بسازه خوبه
من آپتامیل میدم خوبه راضیم

گیگوز وزن دهیش بهتره

من گیگوز میدادم وزندهیش عالی بود تپی یک ماه یکونیم اضافه کرد ولی متاسفانه ب پروتیین گاوی حساسیت نشون داد

گیگوز میدم خوبه

من همه رو امتحان کردم
فقط نان خوبه

من اپتامیل دادم دل درد می‌گرفت الان گیکوز میدم خوبه

من آپتامیل دادم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان کیان🐣 مامان کیان🐣 ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان ماهان و آرمان مامان ماهان و آرمان ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی