دخترا وزن دهی شیرخشک اپتامیل خوبه یا گیگوز ؟؟

۴ پاسخ

من از دکتر پسرم پرسیدم گفتم اپتامیل میخوره اگه نان وزن دهی بهتری داره اونا بگیرم گفت همشون یکین وقتی اپتامیل میدی خوب بوده همونا بده
من اول ساده میدادم به دکتر گفتم پرونوترا بهتر نیست گفت چرا اگه اونا بتونی بدی بهتره منم دیگه اپتامیل پرونوترا میدم خوب پیش میره نه زیاد اضاف وزن داره و نه کم

من شنیدم همه شیر خشکا وزندهی یکسان دارن منتهی بستگی به نی نی خودت داره چیجوری وزن بگیره

بستگی داره به بچه چی بسازه من اپتامیل دادم وزن نگرفت

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی