شیر گیگوز خوبه؟ وزن دهی داره ؟

۵ پاسخ

منم گیگوز میدم وزن دهیش برا دختر من خوب بوده

من از بدو تولد تا همین الان گیگوز دادم . ب نظرم عالی بود برا دخترم

من میدم وزن دهیش خوب نیست ولی دلدرد نمیکنه

خوبه باید ببینی سازگاری داره باهاش

والا من گیگوز میدادم دیدم وزن نمیده نان خریدم

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی