شیرخشک بیومیل سوپرامیل یا گیگوز کدوم وزن دهی بهتری داره

۱ پاسخ

من گیگوز میدم راضی ام،پسرم کم وزن بدنیا اومد به توصیه پزشک گیگوز دادم،شکرخدا نمودار وزن گیریش همیشه مثبته

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۱۶ ماهگی
مامان ابوالفضل  پسته مامان ابوالفضل پسته ۱۶ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی