من میدم سبکه بچم اذیت نمیشن وزن ولی ن خیلی
من میدم وزن پسرم خوبه دکترش گفت گیگوز بده بیمارستان هم روز اول گفتن گیگوز نزدیکترین شیر به شیر مادره
منم یک ماه دادم به پسرم هیچ وزنی اضافه نکرد
من شیرخشک گیگوز میدم..برای دل درد و نمیدونم ولی وزندهی نداره اصلا یکی از بدترین شیرخشکای بازاره از نظر وزندهی فقط شکم پرکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.