۴ پاسخ

من میدم سبکه بچم اذیت نمیشن وزن ولی ن خیلی

من میدم وزن پسرم خوبه دکترش گفت گیگوز بده بیمارستان هم روز اول گفتن گیگوز نزدیکترین شیر به شیر مادره

منم یک ماه دادم به پسرم هیچ وزنی اضافه نکرد

من شیرخشک گیگوز میدم..برای دل درد و نمیدونم ولی وزندهی نداره اصلا یکی از بدترین شیرخشکای بازاره از نظر وزندهی فقط شکم پرکنه

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری