سلام خانما شیرببلاک خوبه یا گیگوز برا وزن دهی؟

۲ پاسخ

من بابام به پسرم نساخت اصلا گیگوز خیلی عالیه من راضیم

من ببلاک میدم راضی هستم

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی
مامان ایدین مامان ایدین ۱۶ ماهگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی