سلام من ب پسرم بیومیل پلاس میدم راضیم خدایی سه ماهه اس و هشت کیلو وزنشه
از لحاظ وزن نه ، برای پسر من تو ۲۰ روز ۳۰۰ گرم وزن داد با این که کامل شیر خشکی هست، ولی از لحاظ سبکی و زود هضم بودن شیر خوبیه
دختر من گیکوز میخوره
احساس میکنم فرقی نکرده😔
نمیدونم شیرهشکیارانه ای بهش بدم یان
بستگی داره به نوزادت بسازه یا نه...من خیلی خیلی راضی ام ،پیش چنتا متخصصم دخترمو بردم گفتن گیگوز بهترین شیرخشکه
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.