سلام خانوما شیرخشک گیگوز خوبه ؟؟ برای وزن دهی

۵ پاسخ

سلام من ب پسرم بیومیل پلاس میدم راضیم خدایی سه ماهه اس و هشت کیلو وزنشه

از لحاظ وزن نه ، برای پسر من تو ۲۰ روز ۳۰۰ گرم وزن داد با این که کامل شیر خشکی هست، ولی از لحاظ سبکی و زود هضم بودن شیر خوبیه

دختر من گیکوز میخوره
احساس میکنم فرقی نکرده😔
نمیدونم شیرهشک‌یارانه ای بهش بدم یان

بستگی داره به نوزادت بسازه یا نه...من خیلی خیلی راضی ام ،پیش چنتا متخصصم دخترمو بردم گفتن گیگوز بهترین شیرخشکه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی
مامان ماهلین😘😘 مامان ماهلین😘😘 ۴ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی