۴ پاسخ

من تروویتال‌میدم از تولد تا به الان خوب وزن گرفته تپله پسرم

من میخوام تپلی شه چون ریزه میزس بچم

من ببلاک میدم نرمال وزن گرفته
تپلی نشده

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان ماهلین😘😘 مامان ماهلین😘😘 ۴ ماهگی
مامان عدنان مامان عدنان ۱ سالگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی