سلام خانما کدوم شیر خشک برای وزن دهی خوبه

۳ پاسخ

خب ابتامیل ۱ بهش میدم کمکی ولی هم چنان اسهالی داره

دخترم ابتامیل ۱میدم اصلان وزن نمگیره

هرکدوم بسازه .من هرچی دادم خوب بوده ب بجه م‌میوفته

سوال های مرتبط

مامان باربد مامان باربد ۱۳ ماهگی
مامان عدنان مامان عدنان ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۶ ماهگی