۵ پاسخ

منم گیگوز میدم وزن دهیش خیلی زیاد نیست تقریبا معمولیه ولی اسهال و یبوست نمیاره

منم گیگوز میدم خوبیه زیادش اینه نفخ نمیاره زیاد برای بچه دل درد نمیکنه

دنبال شیری باش که به بچت بسازع

اره اگ بسازه وزن گیری خوبی داره

وزن دهیش معمولیه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۶ ماهگی