وزن دهی اپتامیل یا گیگوز بهتره؟؟

۴ پاسخ

من گیگوز میدم و خیلیی راضی ام

اپتامیل پرونوترا

گیگوز فقط شکم پرکنه و حتی سیری هم نداره
این تجربه من بود ممکنه رو بچه های دیگه جور دیگه ای عمل کنه

آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی