۸ پاسخ

من ببلاک دادم‌از اول خوب بود
باوجود اینکه دخترم وزنش کمتر از نمودار بود

شنیدم ببلاک

ببلاک انگار وزن دهی واقعیه …بقیه تپل هم کنن انگار بعدش پفش میخوابه

من گیگوز میدم وزن روی نمودار سبزه

من نان ۲ میدادم هم یوبس میشد وهم وزن درستی نمیگرفت الان گیگوز شروع کردم تا یکی دوهفته دیگه ببرم وزن کنم ببینم چکار کرده این شیرخشک

من ببلاک میدم راضیم

من ببلاگ دادم خوب بود پفی نمیشه بچه وزنش نرماله

گیگوز

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی