شیر خشک اپتامیل یا گیگوز؟

۷ پاسخ

سلام مامانای قشنگم . من ٨تا شیرخشک گیگوز ١ دارم و به قیمت ١٠٠ تومن میفروشم قیمت اصلیش ١٣٠ با کارت ملی هست. بچم به پروتیین گاوی حساسیت پیدا کرد وگرنه شیرخشک خوبی بود.

سلام دوستان ٨ عدد شیرخشک گیگوز ١ با قیمت ١٠٠ تومن ... شیرخشک بچم عوض شده و میخوام اصراف نشه و استفاده بشه

گیگوز

من اپتامیل میدم راضی ام خداروشکر تا الان اذیتم نشده، بنظرم گیگوز سخت گیر بیاد

کیگوز ندادم اما اپتامیل افتضاع

پسرم یبوسته

گیگوز

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان ماهان و آرمان مامان ماهان و آرمان ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی