خانما شیرخشک آپتامیل خوبه یا گیگوز؟؟؟؟

۶ پاسخ

آپتامیل پرو

من اپتامیل پرو نوترا میدم راضیم

من اوتامیل ساده میدم راضیم وزن دهیش خوب بوده تا الان

آپتامیل

ببلاک هم خوبه

من اپتامیل ساده میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۵ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان ارسلان👶🏻🤍 مامان ارسلان👶🏻🤍 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی