خانما شیر خشک گیگوز خوبه کسی داده؟

۲ پاسخ

من میدم خوبه راضیم.

سبکه خوبه اگه رفلاکس ندارع براش خوبه
بچه من رفلاکس داشت نمی‌دونستم میدادم بهش درجا بالا میاورد

سوال های مرتبط

مامان ماهان وژیکان

شیلا مامان ماهان وژیکان شیلا ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی