ببخشین شیرخشک شما اینه
مونده به بچه بسازه یا نه. برای دختر من خوب بود
من سوپرامیل میدم ی هفته ای میشه واقعا تغییر وزنیه بچمو با چشم دیدم
من به پسرم گیگوز میدم وزن دهیشم عالیه
برا پسرمن کولیکش خوب شد یبوستش هم همینطور ولی وزندهی معمولی داره جون نگرفته بچه
دختر من از گیگوز میخوره عالیه برای گوارش یه بارم بالا نیاورده و دل درد نگرفته چون سبکه و سیری خیلی خوبی هم داره
برای پسرمنم خوب نبود وزن نمیگیره
من یه هقته دادم دخترم،4 ماهش هست،رنگ مدفوعش سبز شد،ادرارش کم،دیگه قطعش کردم،الان آپتامیل پرونوترا میدم،به عنوان یه مادر شیر خشکی کمدم پر از مارکای شیر خشک و شیشه شیر هست،البته گیگوز خیلی سبک و خوبه شاید به بچه شما بسازه،توی قسمت سوالام پرسیدم خیلیا گیگوز میدن
رو بچه منم جواب نبود بالا میاورد خیلیم ابکیه
عالی
برای بچه من ک خوب نبود اسهال شدید گرفت
وزن دهی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.