۶ پاسخ

راضیم ی مدت میدادم خوب وزن میداد

منم میدم خوبه

شیر خوبیه سبک و نزدیک ب شیر مادر

پسر من با گيكوز خوب وزن گرفت ماشالله.شير سبك و خوشمزه ايه

من میدادم ب بچم مدفوعش روزانه خیلی زیاد شد

گیگور خیلی سبکه و وزن دهی خوبی نداره
یه جور بگم سیر میکنه ولی خاصیتی نداره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۵ ماهگی
مامان ماهان وژیکان

شیلا مامان ماهان وژیکان شیلا ۱۴ ماهگی