کی شیرخشک گیگوز میده ب بچش ؟ چطوره خوبه !!

۴ پاسخ

من میدم خداروشکر دخترم باهاش مشکلی نداره البته من یه وعده در روز میدم

عالیه سبک هضمش آسون

من میدم خوبه

من دادم خیلی سنگینه منجربه اسهال می‌کرد تغییردادم اما وزن دهیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان حورا و نورا💞 مامان حورا و نورا💞 ۱۷ ماهگی