۳ پاسخ

خیلی خوبه وزن دهیش پسر من تا وقتیکه میخورد خیلی هوب بود ولی دیگه یهو پس زد شیشه رو خیلی دوس داشتم بخوره ک دیگ نمیخوره

من یه وعده شب میدم فقط دکتر از وزن بچه راضی هستش . دکتر گفت گیگوز خوبه

من میدم
دکتر از وزنش راضیه خوبه

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان ماهان وژیکان

شیلا مامان ماهان وژیکان شیلا ۱۴ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری