۶ پاسخ

من میدم بچم خیلی دفع داره باهاش

دخترم با این یبوست گرف

انقده خوشمزس مثل چی تند تند میخورهه🫠🫠

من میدم خوبه ولی ای ار بگیر بهتره ابتامیل ای ار❤️

پسرم با این شیرخشک در حد یه وعده یبوست گرفت

من میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی
مامان حورا و نورا💞 مامان حورا و نورا💞 ۱۷ ماهگی