مامانا شیر خشک آپتامیل بهتره یا گیگوز؟

۳ پاسخ

اگه يبوست داره گيگوز اگه شكمش عادي كار ميكنه اپتاميل

اپتامیل معلومه

آپتامیل پرونوترا خوبه ولی بشدتتتتت سخت گیر میاد

سوال های مرتبط

مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان دو تا جوجه🐣❤️ مامان دو تا جوجه🐣❤️ ۵ ماهگی