شیرخشک اپتامیل خوبه یا نان

۴ پاسخ

من بچم اپتامیل دوست نداشت اصلا نخورد باید ببینی کدومو مزشو بیشتر دوست داره

خوبن جفتشون
ولی نان چون سنگینه من ترجیحم اپتامیله

دوتاشونم خوبن مونده کدوم به بچه بسازه
من به پسرم نان میدم

من اپتامیل میدم

سوال های مرتبط

مامان سام🫂💞

مسدودم مامان سام🫂💞 مسدودم ۱۰ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۳ ماهگی