سلام شیر خشک نان خوبه

۶ پاسخ

بله از همه شیر خشک ها چرب تر هم هست

خوب بود میدادم ولی دیگه نمیدم باید اپتامیل ha بدم

عالیه وبی نیست دیگه متاسفانه

نان اوپتی پرو من به بچه ام میدم عالیه

البته ک بستگی به بچتونم داره ک الرژی نشون بده یا ن
پسر من ببلاک و الرژی نشون داد

بله
وزن دهیشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقازاده مامان آقازاده ۴ ماهگی
مامان آراز وفراز مامان آراز وفراز ۱۰ ماهگی