بله از همه شیر خشک ها چرب تر هم هست
خوب بود میدادم ولی دیگه نمیدم باید اپتامیل ha بدم
عالیه وبی نیست دیگه متاسفانه
نان اوپتی پرو من به بچه ام میدم عالیه
البته ک بستگی به بچتونم داره ک الرژی نشون بده یا ن
پسر من ببلاک و الرژی نشون داد
بله
وزن دهیشم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.