شیر خشک نان یک وزن دهیش خوبه؟

۸ پاسخ

منم به پسرم میدم وزنش عالیه راضیم

من از اولی که بدنیا اومد کمکی نان میدم راضیم هم وزن دهیش خوب بود و به بچه ساخت هم شکمش کار میکنه

من دادم به بچم همش بالا آورده هیچی هم وزن اضافه نکرده قطح کردم

من نان یک از اول دادم واسه وزن و رشدش هم خوب بود شکمش هم خوب کار میکنه

من اوایل میدادم خوب بود

خیلی وزن دهیش خوبه ولی سنگینه بچه اذیت میشه
من نان کامفورت میدم ضد دلدرده خیلی راضیم

اره من به پسرم میدم راضی هستم بستگی داره به بچه چی بسازه

از نظر وزن دهیش راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۳ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 ۱۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی