زبونم مو دراورد بس که تو این برنامه گفتم
شیرخشک ها همشون کالریشون یکیه
حتی رژیمی ها
این شیرخشکونده یبوست میاره
لعنت بهش
نان شیرخشک قدینی و خوبیه فقط باید به بچت بیوقته
بستگی داره به بچت بیوفته و بسازه من الان رفلاکس داره دخترم ببلاک ای ار گرفتم بالا نمیاره دیگه اما وزن نگرفته دو سه روزه اصلا پنحاه گرمم کم کرده میخوام برم نان ای ار بخرم
من دکتر تشخیص اشتباه داده لود که دخترم حساسیت به پروتیئین گاوی داره نان اچ ا میدادم به بچه من ساخت از یکشنبه که برده بودم دکتر تا جمعه اش ۴۵۰ گرم اضافه کرد دخترم با این که شیرهشک رژیمی بود مثلا
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.