شیر خشک‌ نان یک وزن دهیش خوبه ؟

۶ پاسخ

زبونم مو دراورد بس که تو این برنامه گفتم
شیرخشک ها همشون کالریشون یکیه
حتی رژیمی ها

این شیرخشکو‌نده یبوست میاره
لعنت بهش

نان شیرخشک قدینی و خوبیه فقط باید به بچت بیوقته

بستگی داره به بچت بیوفته و بسازه من الان رفلاکس داره دخترم ببلاک ای ار گرفتم بالا نمیاره دیگه اما وزن نگرفته دو سه روزه اصلا پنحاه گرمم کم کرده میخوام برم نان ای ار بخرم

من دکتر تشخیص اشتباه داده لود که دخترم حساسیت به پروتیئین گاوی داره نان اچ ا میدادم به بچه من ساخت از یکشنبه که برده بودم دکتر تا جمعه اش ۴۵۰ گرم اضافه کرد دخترم با این که شیرهشک رژیمی بود مثلا

اره.

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۳ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 ۱۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی