خوشگلا شیر خشک نان بدون لاکتوز وزن دهیش خوبه ؟

تصویر
۴ پاسخ

راجب نان اطلاعی ندارم ولی برای وزن گیری بیومل پلاس عالیه

من نان ۱ میدم هم خوب میخوره هم ب نظرم وزن دهیش خوبه

من نان معمولی میدم کمکی به پسرم خیلی خوبه

چرا بدون لاکتوز؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۲ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی