مانا شیرخشک ببلاک یا نان ؟

۶ پاسخ

ببلاک چربه تپل تر میشه

شاید رفلاکس داره

ببلاک

من شنیدم ببلاک برای رفلاکسی‌هاست. حالا بهتره از داروخونه یا پزشک اطفال بپرسی

بستگی داره چی میسازه ب بچه ات این مهمه

نان

سوال های مرتبط

مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان لیدیا مامان لیدیا ۱۰ ماهگی