۴ پاسخ

ببلاک بهترینه وسبک یکمم به شیر مادر مشابه

اپتامیل و ببلاک دادم یبوست هست بچه

من به پسرم‌اپتامیل میدادم راصی بودم.برای ساک بیمارستان رفتم‌بخرم‌دکتر داروخانه گفت نان از همه بهتر گیر میاد اول اون امتحان کن اگر مشکلی نداشت ادامه بده اگر داشت برو روی اپتامیل

من نان میدم راضی ام تپل شده نی نیمص

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی