ببلاک بهترینه وسبک یکمم به شیر مادر مشابه
اپتامیل و ببلاک دادم یبوست هست بچه
من به پسرماپتامیل میدادم راصی بودم.برای ساک بیمارستان رفتمبخرمدکتر داروخانه گفت نان از همه بهتر گیر میاد اول اون امتحان کن اگر مشکلی نداشت ادامه بده اگر داشت برو روی اپتامیل
من نان میدم راضی ام تپل شده نی نیمص
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.