بین نان و آپتامیل فرق اونچنانی نمیکنه هرکدومو اگه دادی دیگه عوض نکن ... ببلاک رو نمیدونم . ولی نان بهتره چون آپتامیل سخت پیدا میشه و واسه اینکه نخوای از سر اجبار که پیدا نکردی عوض کنی یه چیز دیگه به بچه بدی که دلدرد بگیره بهتره از اول نان بدی که راحت تر پیدا میشه
دکتر به من گفت ببلاک ای آر رو مکمل با اپتامیل بده
ینی نصف پیمانه ببلاک توی اپتامیل قاطی کنم
آپتامیل ای آر که کمیابه
نان شنیدم میگن سبکتر از ببلاک هست
من دوقوطی نان کمکی دادم توی موفوعش دوباررگه خون دیدم نمیدونم حالا به خاطراون اینجوری شده یاشیرخودم ولی وزن دهیش خوبه اگه بسازه به بچت
البته تا اونجا که میدونم ببلاک برا اون بچه هاییه که رفلاکس دارن
برای هر بچه ای یه شیری خوبه
من ببلاک کامفورت میدم،نان میدادم سنگین بود اذیتش میکرد
من نان میدم وزندهیش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.