مامانا نان ای ار خوبه یا ببلاک ای ار

۷ پاسخ

چرا بچه من با وجود مصرف نان ای ار هنوز شیر تو دهنش برمیگرده و میوفته ب سرفه؟

نان..

به نظرمن ببلاک خیلی بهتر ازنان دکتر دارو خانه به من گفت شیرخشک نان حضمش برای بچه هاسنگین به هربچه ای نمیسازه

نان که پسرمن یبوست شد

همشون تقریبا مثله همن خوبن

من ب پسرم ببلاک arدادم الان دکتر گفته بیومیل arبدم ب دخترم

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی