مامانا شیرخشک ببلاک ای ار یا نان ای ار؟

۳ پاسخ

من ببلاک ای ار دادم یه هفته اسهال شد دخترم

منم آپتامیل ای آر میدم
دکتر بهم نان رو معرفی کرد ولی خب من به این حس بهتری داشتم

من اپتامیل میدم خوبه نان سنگینه یاپری نان بده دکترمیگفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر🧸 مامان رادمهر🧸 ۶ ماهگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی