۴ پاسخ

نان طعمش بهتره، وزن گیری اطلاع ندارم

نان بهترین شیرخشکیه ک بچه ها معمولا هم دوسش دارن هم باهاش خوب وزن میگیرن ببلاک بدمزه س اصلا فک نکنم بچت بخوره

من ببلاک گرفتم دیروز پسرم بزور خورد بدمزس
همون نان دوباره میدم بهش

بیومیل استفاده نکردم واسش ولی بین نان و ببلاک به نظرم نان ولی خپب سنگین ترم هست و هضمش واسه نوزاد نارس و... سخته واسه همین ببلاک پره و پی دی اف استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۴ ماهگی