نان طعمش بهتره، وزن گیری اطلاع ندارم
نان بهترین شیرخشکیه ک بچه ها معمولا هم دوسش دارن هم باهاش خوب وزن میگیرن ببلاک بدمزه س اصلا فک نکنم بچت بخوره
من ببلاک گرفتم دیروز پسرم بزور خورد بدمزس
همون نان دوباره میدم بهش
بیومیل استفاده نکردم واسش ولی بین نان و ببلاک به نظرم نان ولی خپب سنگین ترم هست و هضمش واسه نوزاد نارس و... سخته واسه همین ببلاک پره و پی دی اف استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.