شیر خشک ببلاک راضین یا اپتامیل یا نان؟؟؟؟؟؟کمکی میخوام بدم

۶ پاسخ

ببلاک میدم خوبه مدل آی ار ک واسه رفلاکس هس گرفتم نخورد

من یه ماه اول ببلاک الان اپتامل ولی هیچ کدوم دوس ندارع بزور می خوره

من نان میدم اوکیه باهاش

اپتامیل و ببلاک بهتره نان اصلا خوشمزه نیس ک بچه بخوره

من ببلاک
خوبه

کامفورت میدم من خوبخ

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی