۱۶ پاسخ

بنظرم شیرخشکو بهس بده تا ۱۸ یا ۲۰ ماهگی

عزیزم بگیر حتما چون بهد یکسال ارزش غذایی نداره دراصل باید بچه رو از میک زدن بگیری شیر که مجازه تا اخر میتونه بخوره من تیامم گرفتم راحتم روزی یهلیوان شیر خشک یا پاستورزه میخوره ‌.
چون الان کوچک برات راحت تره هم شما هم بچه دیگه بهش وابسته نیست الان بهترین کاره

آره زوده حداقل ۳۰۰تا رو بخوره

من تازه دو هفتس دارم اینکارو میکنم
فکر میکنم برای پسر شما کلا حذف شیر زود باشه عزیزدلم
همین روند رو ادامه بده

اخه مگه نباید ۴۰۰ سی سیو بخورن تو ۲۴ ساعت؟ برای بدنشون نیازه اون کلسیم…تا دوسالگی نباید از شیر گرفت که

اره خیلی زوده
تا ۲ سالگی همین مقدارم بهش بده بخوره حتما

بزار واکسنشو زدی بگیر
هاناهم روزا اصلا شیرنمیخوره
یبار شب موقع خواب یبارم نصف شب که بیدار میشه همین
من منتطرم بعد واکسنش کلا بگیرم از شیر

زوده عزيزم
ولي كاش اينجا نمينوشتي
منم يه بار نوشتم گيسو وابسته نيست و فقط دوبار در روز شير ميخوره
الان جوري شده فقط شير ميخوره

شیر خشک از شیر پاستوریزه خیلیییییی کاملتر و بهتره
شیر خشک درس کن و با لیوان یا نی بهش بده تا دوسالگی

پسرمنم همینجوریه
ولی به نظرم زوده نگیرش🫠

گلی شیر خشک ویتامینش کمه شیر مادر بود اره بهتر ولش کنی غذا مقویی بهش بدی کم کم از بگیر چون شیر خشک اهن توش دندونش خراب میشه

دختر من خیلی وابسته شیر خیلیی غذا هم جدیدا بخاطر دندون در آوردن نمیخوره زیاد 🫠ولی خوبه ک پسر شما زیاد دوس ندارع ولی همون دوبارو حداقل یا ۱۸ ماهگی بدی خوبه عزیزم

نه زوده عزبزم
بچه تا دو سال بهتره شیر بخوره
اینو دکتر گفت به من
چون پسر منم عین پسر شماهست

جایگزین شیر گاو بده بهش یا پاستوریزه
اگه همکاری کنه که خیلی خوبه
منم خیلی دوست دارم پسرم و از شیر بگیرم ولی خیلی وابسته سینس

اره زوده

چه خوب اینجوری

سوال های مرتبط