تهش مرگه دیگه
اینهمه ترس و استرس چیه تو دلت جا دادی
همه ما به ی نحوی میمیرم حالا یا امروز و فردا تو جنگ یا سکته یا مریضی....
اروم باش عزیزم توکلت به خدا باشه
اوناهم همین میخوان استرس اشوب دیدن مردم پشت کشورن وارومن عید کردن میخواد مردم بریزن بیرون اعتراض خواهر نترس چیزی نمیشه اخرش میشه مثل قدیم برق نیس نباشه خب یاکم هست تاامروز هربحثی بود امروز بحث غیرت ایرانی وایران نیم سانت ازکشورم به هیچ کس نمیدم حتی شده ده سال برق نباشه نترس خواهر خدا بزرگه یه سگی واق زده
ایرانم حواسش هست شایدخداکمک کنه جنگنده ای سرنگون کنن ازش شبی
پاورپانک اگ دارین شارژکنین واق واق زیاذی میکنه
قدیم خونه ها حیاط دار بود گرمای تابستون هلاک نمیکرد نهر و رودخونه بود عزیز
الان توی آپارتمان کوچیک برق نباشه آب نیست آب نباشه بهداشت نیست
خونه ها گرمایشش اکثرا گازی بود الان همه پکیج هست
چی میگین خدایی
ابم قطع میشه یا فقط برق؟؟؟
وای خدا نکنه بزنن 🤦♀️😢
برق ما نیس بخدا چرا بردن نمیدونم
منم ازصبح که شنیدم حالم خرابه .استرس دارم و نتونستم بلند شم کاری بکنم. همش فکر و خیال که تهش چی میشه🥲😩
برق بزنه بدبخت میشیم یاخدا چیگارکنیم
خدانکنه!انشالله که چیزی نمیشه
بابا ول کنید استرس چی حالا که نزده از الان استرس کرفتید الکی نیستش ک تهدید بیخود کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.