۱۸ پاسخ

برای دوهفته دیگه نیازه

وای منم کلی اب برداشتم خخخخ ولی بازخداروشکر خداکنه توافق نهایی بشه

واییی منو بگو بکوب کار کردم دستشویی شستم حموم شستم حموم رفتم کلی لباس شستم جارو برقی کشیدم تا ساعت ۲نیم شب داشتم کار میکردم گفتم میزن آب و برق نمیشه حداقل تا ۲هفته تمیز میمونن .کلی آب و کنسرو نون موند رو دستم😅🥴

فقط منم ک برنداشتم 😂😂😂😂من میدونستم نمیزنه

استفاده شون کن دوهفته دیگه آب تازه پر کن 😁

برو بیرون شهر استفاده کن

ما دیشب نون شوهرم خریده زیاد 🤦‍♀️

نگه دار گلم

تنها دستاورد من این بود که دیشب آشپزخونمو تمیز کردم😂😂😂
حموم رو گفتم اگه زدن که هیچی نزدن امروز انشالله دختری رو‌میبرم حموم

هنو هییچی معلوم نی

به گل ها آب بده
یا سرویس رو بشور

مصرف کن دوباره پر کن اگه خدایی نکرده لازم شد

نگهش دار نگهش دار نگهش دار

منم کلی باکس اب معدنی خریدم جدای از اون کلی ظرف آب کنار گذاشتم

من برنداشتم هیچی و هیچ کاری نکردم البته شاید شهر ما گوش شیطون کر خبری نبوده تا حالا جدی نگرفته بودمش

😂😂😂😂🤣
اخه آب لوله کشی گیریم قطع میشد تو کوه و دشت و بیابونم آب قرار بود قحط شه🤣

سر بکش.

سرویسو بشور 😂😂🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین ۱۷ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین ۱۷ ماهگی