۸ پاسخ

همه رو تا می‌کنم میریزم تو کیسه میدم بیرون یه بچه دیگه بپوشه کیف کنه
یا میزارم تو کوچه های محله های فقیر هر. چی اسباب بازی و لباس کوچیک داره خودشون برمیدارن بچه ها

من دادم پسر برادر شوهر و خواهرشوهر البته خودشون خواستن دادم

ریختم تو کاور نگهداشتم برا دومی😄

همه رو نگه داشتم و میدارم برای خودم یادگاری 🫠

من جمع میکنم میدم به نیازمند چنتا کوچولوهاشو نو بود نگه داشتم یادگاری

تو خونه ای ها رو بده به کسی بیرونی ها نو میمونن میتونی بذاری واسه بچه بعدی😅

اونایی که در حد نو نگه داشتم برا بزرگیشون بهشون بدم بقیه ام میزارم بیرون یکی میبره

اااااااا

تصویر

سوال های مرتبط