بجا اینکه ببینی چی بخوری برو سونو بده شاید فیبروم داشته باشی . خونریزی های غیر طبیعی رو باید پیگیری کرد
اینجوری اصلا نرمال نیست باید بری دکتر
ولی مفنامیک کم میکنه خونریزی رو
باید از لحاظ کم خونی و رحم چکاپ بشی
ترانزامیک اسید خیلی تأثیر داره
قرص آهن فروفورت هم کم میکنه
هر ۱۲ساعت مفنامیک اسید بخور
مفنامیک اسید
شیر کاکائو
نشاسته آب بزن بخور
مفنامیک و قرص ریفن
مفنامیک و ترانزامیک اسید
قرص مفنامیک اسید میتونی بخوری کمتر میکنه یا دیکلو فیناک باشه یا هر مسکنی باشه بخوری کمتر میکنه
ماست😑
منم یکی دوروز اول اینجوریم فقط چیزای مقوی بخور
مفنامیک اسید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.