۱۳ پاسخ

بجا اینکه ببینی چی بخوری برو سونو بده شاید فیبروم داشته باشی . خونریزی های غیر طبیعی رو باید پیگیری کرد

اینجوری اصلا نرمال نیست باید بری دکتر
ولی مفنامیک کم میکنه خونریزی رو

باید از لحاظ کم خونی و رحم چکاپ بشی

ترانزامیک اسید خیلی تأثیر داره
قرص آهن فروفورت هم کم می‌کنه
هر ۱۲ساعت مفنامیک اسید بخور

مفنامیک اسید

شیر کاکائو

نشاسته آب بزن بخور

مفنامیک و قرص ریفن

مفنامیک و ترانزامیک اسید

قرص مفنامیک اسید میتونی بخوری کمتر می‌کنه یا دیکلو فیناک باشه یا هر مسکنی باشه بخوری کمتر می‌کنه

ماست😑

منم یکی دوروز اول اینجوریم فقط چیزای مقوی بخور

مفنامیک اسید

سوال های مرتبط