منم حالم بده بخاطر اون همه جوونی که الان باید پیش خانواده هاشون میبودن باید توی حال و هوا و بدو بدو های سال تحویل میبودن اما بی دلیل کشتنشون . جیگرم کبابه برای تمام خانواده های داغدار ۱۸ و ۱۹ دی
خیلی دلم گرفته جوانان بیگناهی که در ۱۸و۱۹ دی کشته شدند والان میبایست پیش خانوادهاشون می بودند وجشن میگرفتند و دربین ما نیستند وجاشوه خالیه
عزیزم ما تو روبیکا گروه مادرای رشتی زدیم اگه مایلی شمارت بده ادت کنم
منم چون شهر غریبم همه خواهرو برادرم خونه بابام 🥲🥲🥲🥲
منم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.