۱۱ پاسخ

الکی گفتن من دکتر بهم گفت تا یکسال نیاز اصلی شیر هست بعدش دیگه از روی وابستگی و عاطفه بچه بهش میدن
من ده روزی هست گرفتم از شیر من داشتم ب مرز افسردگی می‌رسیدم

حالا من شنیدم دختر باید تا دوسال شیر بخوره ،پسر و زودتر میشه گرفت

عزیزم مهم خودتی استخونت پوک میشه پا ب سن بذاری پوکی استخون میگیری منم واقعا جونی برام نمونده بود شده بود میت رنگم زرد زرد انگار هیچی نمیخوردم یکسالو ۲ماه از شیر گرفتمش ماشالله هم بچم چاق شد هم خودم ۷.۸روز بعد اینکه از شیر گرفتمش سینمو لخت میکردم بیا جی جی بخور اصلا نگا نمیکرد ماشالله انقد میخوره اشتهاش باز شد هرچی میوه و گوشت چیز تقویتیه میدم بهش مهم خودتی عزیزم برا خودت بسوز

چطوربگیریمش پسرم که تا منو ببینه میفته رو سینه هام وزنش زیر نموداره شیرم آبکی...غذا نمیخوره ...به نظرتون چه جور بگیرمش...شیرپاستوریزه کی نی داره میخوره ...شیرخشک اصلا نمیخوره

من دیگه‌از یکسالگی‌ بیشتر شیرخشک دادم به بچم

اگر قد و وزنش اوکی هست بعدا یک سال هم میشه گرفت اینو از ی دکتر شنیدم. البته خودتم میتونی از دکتر بپرسی و بهتر تصمیم بگیری

کی گفته تا ۲.۵ سال؟.اصلا میگن از یه سنه به بعد اون شیر مثل آب میشه واسه،بچه
از ۱۸ماهگی میشه گرفت

شیر پاستوروز بیشتر یک بار در دوز نمیشه داد
ولی شیر خشک امتحان کن ان شاءالله بخوره باید مارکا مختلف امتحان کنی

از شیر خودت اول کمش کن یکباره نگیر اذیت میشه

من هم هر ۳تا پسرام رو ۱سال و۳ماه شیر دادم اما شیر پاستوریزه وخوراک مرتب میدادم الان دخترم ۱سال و۳ماهش هس هم شیر خشک و هم شیر خودم رو میدم

اتفاقا دیروز خواهرم زنگم زد گفت توقران نوشته یک سال ۶ یا۷ ماه میتونی ازشیربگیریش ولی اگ مادر میخاد و توانشو داره تا دو سال منم خستم شده چند ماه دیگه میخام ازشیر بگیرم

امتحان کن عزیزم ببین میخوره ولی شیر پاستوریزه چندین دفعه روزی چند بار امتحان کن شاید خورد

سوال های مرتبط