۵ پاسخ

برای از شیر گرفتن زود که هستش ولی خب کم کم براش روتین درست کن
مثلا اگر شیشه نمیگیره مقدار کم با قاشق بده بعد با لیوان یا با غذاش مخلوط کن
وعده های غذاییش رو بیشتر کن
ببرش بیرون یا پارک بهش غذا بده
بذار بیشتر به غذا و سبزیجات عادت کنه
این پیشنهاده منه
چون دکتر دختر منم گفتش باید تعداد دفعات شیردهی بعد از یک سالگی کم بشه دیگه حداکثر چهار بار در روز ولی به مرور باید اینکار رو انجام داد تا بچه اذیت نشه

عزیزم از شیر گرفتن ب مرور زمان باشه هیچ اذیت نمیشه ولی یهو بگیری اذیت میشه هر روز کمتراز روز قبل بهش شیر بده لازم نیس خیلی شیر بخو ه بیستر غذا بده قبل خواب سیرش کن الان اکثر دکترا میگن تا یک سال شیر بده

منم مثل شما دقيقا

عزیزم منم دخترمو بردم دکتر گفت شیر فقط تا یکسال. از یکسال ب بعد فقط بعد عاطفی و وابستگی ب مادر داره وگرنه بچه غذا خور بشه بهتره.

شما هر زمانی که بخوایید از شیر بگیرید ممکنه پسرتون کمی ناراحت بشه.
من جای شما حرف پزشک رو گوش میدادم
پله فکر سلامتی خودمم بودم

سوال های مرتبط