۵ پاسخ

دیگه تو این سن خواهر سخت شیشه قبول میکنه لیوان نی دار امتحان کن یا قمقمه
منم شیر خودمو میدم ولی استپ وزن کردم نه بالا میرم نه پایین
ولی اگه میخوره به جای شیر غذا بده
دختر من حساسیت پروتئین گاوی داره اصلا محصول لبنی نمیتونم بهش بدم تخم مرغ هم اصلا لب نمیزنه

باسرنگ بزرگها شیر بریز دهنش شاید خورد من بچه م اصلا غذا نمیخوره با سرنگ بزرگها میریزم تو دهنش اکثرا غذای آبکی میدم بهش

وای حق داری خواهر .من هفته ای یه شیر خشک میگیرم اگه ندم تا صبح منو ول نمیکنه فکر کنم شیرم کمه سیر نمیشه.

پسر منم شیر پاستوریزه نمی‌خورد یه کوچولو شیره زدم دیگه اوکی شد خوب می‌خوره

اگه راه حلی پیدا کردی بگو من که از لاغری انگار مریض شدم

سوال های مرتبط