خانما حواب بدین ۱۳هفته و ۴روز انتیو‌میگیرن یا نه؟
#بارداری
#انتی

۴ پاسخ

تو شهر ما نمیگیرن بستگی به شهرت داره

اره برو از 14هفته دیگه نمیگیرن

ارع.

اره دیگه برو دیر تر نشه

سوال های مرتبط

مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری