۱۱ پاسخ

واسه من هاله داره همین مارکه بزار یکم خشک شده دستت نگیر ی سطح صاف بزار

تصویر

نه این مارک همینطوری خیلی بده وقتی خشک بشه مشخص میشه

این مارک نخر اشغال

اصا معلوم نمیشه
مدیکور خوبه

چند روز تاخیر هستی؟!

قبلا از این مارک استفاده میکردی؟! اینجوری شده بود؟!

صبر کن بعد یه تایمی ببین چی میشه منم از همبن مارک استفاده میکردم

اینا خیلی به دردنخورن
یه برند بهتر بگیر

من همیشه چهار قطره ریختم

شاید زیاد میریزی دوقطره کافیه

۳ قطره میریزی؟؟

سوال های مرتبط

مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری