۱۲ پاسخ

خرابه

خرابه ولی حس میکنم دو تا خط رو داره

اصلا تست نزن من تست نزدم همه علایم های بارداری هم داشتم جز حالت تهوع آخرش منفی شد زنگ زدم دکتر گفت دارویی هورمونی هم این علایم ها رو داره به نظر من هیچ علایمی توجه نکن بعد از اینکه منفی شد دکتر گفت یه چند روزی دیگه هم صبر دیگه بیخیال شدم روال زندگیم طی کردم راحت شدم از استرس الان هم فکر کنم پریود شدم امروز صبح یه خون ریزی کم شروع شد

لیدا جان منو شما تو یه روز انجام دادیم اگه ۱۱ خرداد انجام دادی امروز میشه روز ۱۱ ن ۱۲
از فرداش حساب کن عزیزم

این خط C هم جون نداره 😅 دفعه بعد این مارکو نگیر این دیگه خیلی افتضاحه

😂😂😂 خاک تو سر این بیبی چک ها بزار دو روز دیگه بزن

عزیزم الان نزن اگرم مثبت بشه بخاطر آمپول Hcj یا HMj هست چهارده روز ک کامل شد بعدش آزمایش بدع

اشکال نداره همین که هیچ خطی نداره بهتر از اینکه یه خط داشته باشه😂😂😂انشالله دو روز دیگه دوباره بزن حتمامثبته

شت☹️....

دوتا بخر هرسری
ولی زوده تو ک صبر کردی
دو روز دیگ ام صبر کن

نزن بد تر استرس میگری فقط برو آزمایش

ای بابا 😮‍💨

سوال های مرتبط

نیلا نیلا قصد بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ⁦❤️⁩ مامان ⁦❤️⁩ هفته سی‌وهفتم بارداری
اریانا اریانا قصد بارداری