باز زده به سرم بی بی چک بزنم ۱۲ ای یو ای میتونم بزنم

۵ پاسخ

شما درد دور ناف نداری؟؟؟
هم تخمدانم درد میکنه هم نافم

ایشالا ایندفع مثبتی

من ۱۲ ای یو ای نشون داد ولی خیلی خیلی کم رنگ بود همون بزار ۱۴ دیگه نتیجه قطعی بهت میده

نه عزیزم نزن چون اگر امپول ازاد سازی زده باشی تا ۱۴روز مثبت یا منفی کاذب نشون میده ازمایش بتا بده

بله میتونی

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته بیستم بارداری